četvrtak, 11. srpnja 2013.

KIKO 392



Već sam davno pričala o još jednom Kiko ružu u nude nijansi 393, a danas ću vam pričati o žarko crvenom ružu koji je čekao jako dugo na polici da bude korišten. Svi znaju da ne volim jake boje na svojim usnama i uvijek bih naglašavala oči, a usne bi bile neutralne. To se promijenilo kada sam napokon probala Kiko 392.



Pakiranje je plastično, a vanjska strana je mat na koju se prašina jako voli lijepiti pa je skoro nemoguće da bude čisto. Na usnama traje dosta dugo, osim ako ne jedete masnu hranu, ali rijetko koji ruž to preživi. Meni na usnama traje 3-4 sata bez popravljanja, a uz male popravke traje cijelu noć. 


                        


Posljednja slika je slikana mobitelom pa je mutna, ali se može vidjeti ruž.



Mislim da slike govore same za sebe i da ne treba previše objašnjenja uz njih. Iako Kiko kozmetiku ne možete kupiti u Hrvatskoj, odlučila sam se napisati ovaj post. Ako kojim slučajem naiđete na ovaj ruž imate moju preporuku.

LP!



Nema komentara:

Objavi komentar