srijeda, 17. srpnja 2013.

Meet Manhattan 34N

Kao što već rekla, ne nosim često ruževe pa ih niti nemam puno. Manhattanov narančasti ruž otkako sam ga kupila nastojim uklopiti u što je više moguće kombinacija. Kupljen je u Dm-u, a cijena mu je oko 30, 40 kuna. Ispravite me ako griješim, cijene zaista loše pamtim. 

Dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju koje štiti sam ruž od vanjskih utjecaja. Nema naziv već broj i slovo, 34N PERFECT CREAMY & CARE.




Ono što me je zaista iznenadilo je njegova dugotrajnost. Naravno da će ga trebati popraviti nakon 3-4 sata, ali meni je to sasvim solidno. Nakon jednog izlaska zaspala sam sa šminkom na licu, misleći kako je ruž sigurno već nestao, a kad sam se probudila bio je na mjestu. Da sam ga samo malo popravila, nitko ne bi skužio da je na usnama od sinoć. Naravno da šminku skidam uvijek prije spavanja, ali se zalomi poneki izlazak kad budem preumorna. 


Još jedna pozitivna strana je što ne isušuje usne. Osobno, kad ga stavim imam osjećaj kao da sam stavila neki balzam na usne. Ruž nema neki poseban miris, ne znam kako bih ga opisala. Meni ne smeta jer se ne osjeti kad je na usnama. 


Ovdje možete vidjeti kako izgleda na mojim usnama. :)


LP!


4 komentara: