četvrtak, 8. kolovoza 2013.

4 things I love this week

Na prošlom blogu često sam imala ovakve postove jer je lijepo ponekad pisati i čitati o nečemu drugom osim kozmetike. Originalan naziv ovog posta bi bio 4 things I love today, kao što je bio i na prošlom blogu. Sada sam ga odlučila promijeniti na week, jer je jedan tjedan duži od jednog dana pa bi mogla svaki dan pisat ovakve postove. Logično. :)

Dakle, first thing I love this week is lemonade. Osvježavajući napitak kad je vani +40. Još kad je dobro društvo za podijeliti ju, nema boljega.



Ovaj tjedan sam se zaljubila u film Tri metra iznad neba, a toliko mi se svidio da sam odmah poslije prvog dijela morala pogledati i drugi. Kada su svi bili zaluđeni tim filmom, meni se nije dalo gledat ga. Ako ima onih poput mene, koji nisu pogledali film, dajte mu šansu. Ne samo da nije loš, odličan je!




Za 18. rođendan želja mi je bila napraviti tetovažu. Nakon nekoliko mjeseci premišljanja, odlučila sam da ipak neću. Sada, iako je rođendan davno prošao, želja se vratila i to puno jača. Razlog zbog kojeg sam bila odustala od nje je upravo premišljanje, malo bi, malo ne bi. Sada toga nema i 100% sam odlučila što želim. Kada se vratim, dogovorit ću termin i jedva čekam! Odlučila sam se za believe, na istom mjestu kao na slici.


                                  


Pjesma koju ovaj tjedan ne prestajem slušati je od najdraže klape Cambi. Svakako poslušajte. :)


                                         


Sviđaju li vam se ovakvi postovi? Koje 4 stvari označuju vaš tjedan?
LP!

4 komentara:

  1. Super ideja za postove :) I ja već jako dugo želim tetovažu, ali i piercing tragusa, neko vrijeme sam htjela jezik probušiti - to mi je drago da nisam :D Ali tragus i dalje želim. A tetovažu budem jednog dana, samo čekam da mi inspiracija donese nešto što bih željela imati zavijek na tijelu..

    OdgovoriIzbriši
  2. Superr,sve mi se sviđaaaa(Igram za Avon darivanje) !! Samo naprid,najbolji ste!!! :) ������������������������������������������

    OdgovoriIzbriši
  3. Superr,sve mi se sviđaaaa(Igram za Avon darivanje) !! Samo naprid,najbolji ste!!! :) ������������������������������������������

    OdgovoriIzbriši